leinaa

Alla inlägg under april 2011

Av Lina Åkesson - 2 april 2011 10:38

nu ska jag fixa iordning mig sen drar jag till Tilda en stund innan vi drar och bowlar vid ett 

hörs sen då, pusshey

i'm overboard and i need your love, pull me up

i can't swim on my own, it's too much

feels like i'm drowning without your love

so throw yourself out to me, my lifesaver

- snart -

Av Lina Åkesson - 1 april 2011 23:39

ohmygosh, that was crazy!

now i'm a dead girl..

jag lovade faktiskt att vara riktigt snel flikka och stänga av datan vid tie, hrm.

men don't care, pallar inte sova.

när jag kommit hem så kom mamma och hämta mig för pizza med Krish och familjen, även Micke kom en liten stund.

jag beställde barnpizza och fick likadan som alla andra, vafan.

sen efter jag kommit hem har jag bara knarkat Bieber.

tror jag har varenda låt nu?

har iaf över 70 olika låtar me han.

tror inte jag kommer kunna lyssna han på typ ett år sen men om någon vill ha låtar så är det bara säga till vilken för jag har varenda en?!

nej men! titta vad jag hittade i papperskorgen    

Av Lina Åkesson - 1 april 2011 15:48

haha kom och tänka på älsklingälskling, fyfan vad länge sen det var nu. 

saknar det nästan ju  

fast det var pinsamt as hell, men ändå, lite får man väl ändå lov att bjuda på sig, eller hur?  

men nu ska jag återvända till min elskling, ohnej, den får inte ha ä :d

finns bättre men vafan, måste man så duger den

  ohyes, fast orginalet är ju allra bäst.

alla wb:s kan ju bara draaaaaaa 

sug&svälj, trevlig helg!

HHAHAHAHAHHA, hejdå

Av Lina Åkesson - 1 april 2011 15:30

jaha det var ju kul?

har bloggat 2-3 inlägg som sen bara har raderats?

ggggreat.

fyfan vad jag älskar mitt liv, jag älskar mina vänner, oooooch jag älskar godis 

jag är käääär i spotifylistan jag sitter och dunkar just nu!

och jag är fet som en flodhäst som sitter och äter chips.

och nu är den sluttttttt.

okej det var inte ens en fjärdedel av den kvar men iaf  

haha nu ska jag ta och vänta på att någon söt loggar in och kan vara lite social och fortsätta dunka musik, fixa lite bilder oh så.

btw så är jag BÄST på att luras, alla jag lurat har fått panik!

HAHAHAHHHAHHAHAHAHAAHA, blåsta jävlar, ni suger, ni kommer aldrig lyckas lura mig.

ha en bra första april då  

bara för att jag hade det bäst med denna cheyen igår.

skaaaadegläääädje ftw!  

Ovido - Quiz & Flashcards