leinaa

Alla inlägg under juni 2011

Av Lina Åkesson - 21 juni 2011 22:00

ögon - bruna som få. sättet de glimmar, vad tänker du på?

leendet - så bländade vitt, åh vad jag önskar jag kunde kalla det mitt. 

Av Lina Åkesson - 11 juni 2011 00:31

dagen har varit som en ändlös karusell, en berg&dalbana. 

upp&ner har allt gått, fram & tillbaka i oändlig fart. 

- det allra sämsta jag gjorde var att lämna dig..

du kom, & du stannade hos mig. fast jag inte visade minsta lilla intresset, du fanns kvar där för mig, även fast jag betedde mig som en barnunge. du hjälpte mig när jag hade de svårt, du tröstade mig när jag var ledsen. du var en dröm, & nu är allting borta.. skulle aldrig lämnat dig, du var det bästa jag har haft. en sista chans är allt jag ber om.. varje andetag, varje kärleksfullt ord, varje hjärtslag mitt hjärta slår, är för dig. man inser inte vad man har innan man har förlorat det..

fattar inte vad jag har gjort, hur jag kunde göra detta mot dig, mot er, mot mig, mot oss. du var mitt allt, du var min räddare i nöden. kan inte fatta att jag förlorat dig, vill verkligen inte detta, utan dig klarar jag inget, utan dig är jag inte hel. jag gav mig mitt hjärta, & sen stack jag. jag vet att du inte har kvar dina känslor för mig, men vill bara säga att jag älskar dig, & alltid kommer göra, även fast jag är en idiot..

du accade mig för den jag var, nu vet jag inte vem jag är längre. 

tänker tillbaks på när allting var bra, när de bara var du & jag

kommer aldrig glömma dig, världensfinaste bror 

www.liana.devote.se

sk8 - största första kärlek


Ovido - Quiz & Flashcards