leinaa

Alla inlägg under april 2011

Av Lina Åkesson - 27 april 2011 18:01

för er som inte visste.

jao så så är de.

nu är jag hemma från två smärtsamma & cepe dagar me hos becca, underbart!

sanna, becca, jag, martin & patric har haft de galet. hihi

kattskit euck.

nu är jag iaf tillbaka i lilla cepe ohamn. ont som in i helvete & knappt ingen röst.

så måste fråga mig.. var allt dedär värt de? svar: HELLYEAH

nu sitter jag hos jossan & har svintråkigt. jossan är me sanna & min bror spelar xbox.

men aja, that's life. vi hörs fuckers

en lite sådär lagom gammal bild me brorsans jacka ohså, mhm.

Av Lina Åkesson - 27 april 2011 12:02

CHALALALA JAG ÄR SÄR.

TJALALALAL JAG ÄR HES.

LALLALALAA JAG HAR INGET ATT SKRIVA OM. 

HEEEEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

aw gamla minnen. tårögd

Av Lina Åkesson - 26 april 2011 09:32

mihwihi..  

JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ LÅTEN!

nu ska jag fixa mig lite, äta ohså. sen kommer sanna vid ett & så drar vi till högsby till finaste becca. awesome!

men nu ska jag knarka, ja kolla rubriken. öhö den går inte att få ur huvet  

men det är nice, för jag älskar den. tihihihihi.

FÖR DE ÄR BÖGARNAS FEL, BÖGARNAS FEEEL!

HEJ

Av Lina Åkesson - 26 april 2011 00:46

hejdå

Av Lina Åkesson - 25 april 2011 22:30

tilda & jag är bäst.

tihi nu sitter vi & snackar me leart. gulligt.

sen vet jag inte vad vi ska göra. senare kanske vi ska sova. 

men bara kaaaanske. hahahahahaha

hohihahe, hejdå

Av Lina Åkesson - 25 april 2011 10:31

NU SKA VI SNART TILL TILDA NANANNA.

& SEN SNART TILL HAMNEN NANANANANA. 

& SEN KALAS ELLER SÅ NANANNANANANANANA.

JAG GILLAR ATT NANANNANANNAA:A, NANNANANANANAN!

HEJDÅ NANANNAANNANANANANANANANNANANANNANANANNANA!

BILDEN ÄR GANSKA GAMMAL SOM JAG MINNS DE, HAHA, NANANANNANANAN.

Av Lina Åkesson - 24 april 2011 23:19

yea, imorn fyller tilda år & då ska jag & lollo va me henne 

awesome. förövrigt sover jossan & lollo här inatt. vet inte vad jag ska säga mer än att myrchoklad kliar i halsen 

HAHAHAHAHAHHA. hejdå 

Av Lina Åkesson - 24 april 2011 19:30

kom nyss hem från kalas & tivoli. jossan oh jag funderar starkt på att gå dit en stund till. ah så gör vi. vi ses kanske där då. pusshey

 

Ovido - Quiz & Flashcards