leinaa

Alla inlägg under april 2011

Av Lina Åkesson - 30 april 2011 13:09

nu drar jag på mig ett par kläder, färgar utväxten & sminkar mig sen drar jag till tilda för att sen sova där inatt. awesome, men vi hörs senare. hejdå

Av Lina Åkesson - 30 april 2011 02:03

uttråkad & trött. eller "trött"..

nej men lär va ikväll om jag inte sover nu, har varit vaken i snart tre dygn.. 

ehehehehe, bloggar typ hos tilda ikväll, sover ju hos henne, & alla spöken. MYSPYS.

ja men hejdå.. 

got some paintskills, NAAAAAT.

Av Lina Åkesson - 29 april 2011 11:16

i'm back & snart drar jag till tilda.

gick & la mig vid typ fem & låg till typ åtta.

sen har jag bara legat & typ.. ja eh, typ taggat valborg 

så yes. ska bara sminka mig & platta håret så cyklar jag till dig nu tiiiilda.

hihihihihiihihihihihii hejdå 

party all night (and sleep all day) - sean kingston

Av Lina Åkesson - 29 april 2011 04:12

nu går jag & lägger mig då jao.

hehe tilda vill att jag ska komma vid elva men de får vi väl se 

hörs senare.

ingen är perfekt. älskar dig finaste  

Av Lina Åkesson - 28 april 2011 23:51

only for you my little friend, only for you ^^

pedofiles is the shiet!

ville bara att ni skulle veta.

yabadabadoo!

Av Lina Åkesson - 28 april 2011 20:14

lina min fina, hör mig nu. när jag blir stor så vill jag bli som du, och kunna alla saker. ja då vill jag bli precis som dig. du är en ängel, men ändå en människa. som betyder mest för mig, med dig känner jag mig stark och att jag duger precis som jag är. med dig är jag mig själv, jag kan vara percis som jag vill, när jag vill och hur jag vill.. du är en person som verkligen älskar mig för den jag är. och du, jag älskar dig mer än så. snart ett år men de känns som tusen, du är verkligen underbar! vänner föralltid, bästavänner, kalsfjalspgakemg.

du är allt.

du är fin.

du är random.

du är cp.

du är MIN, bara min!

        nu skiter jag i va du säger
eller om du hatar mig . 
jag älskar iallafall dig,
och kommer alltid att göra
du anar inte hur mycket du betyder.
du finns alltid vid min sida, 
du finns alltid här,
jag vet att jag suger på att skriva sånthär.
men .. 
skitsamma,
du ska alltid vara min.
du ska alltid finnas i mitt hjärta,
du är världens finaste person.
ingen annan är som dig.
INGENINGENINGEN.
och jag lovar dig,
om du dör lina ~ då tar jag livet av mig.
 15/7 - 10
ett minne förlivet.
min föralltid.
jag älskar dig , dag som natt! / din kalsfjalspgakemg.

 

Av Lina Åkesson - 28 april 2011 10:15

aey. tilda idag, tilda på valborg.

just nu ska jag bara kolla om pappa är inne på skype sen fixar jag iordning mig & väntar på att tilda ska ringa. gillar min svampbob signal starkt! eh, fråga inte..

jamen, vi hörs senare. 

- sommarn 2010. saknart        

älskar dig bästavän

Av Lina Åkesson - 27 april 2011 23:31

jag failar satan.

morgondagen var planerad perfekt, plan A & plan B

båda verkar gått åt helvete? men never say never, siktar mot plan B, måste bli plan B. annars är inte jag meeeeeeeed!  

men nu går min armbåge av, typ.. så brb, tillbaka imorn. när jag vet hur min dag kommer se uuuuuut. tjadra, öh.. utlänning?      tjalol*

bara för att den här fina cheyen är bäst.

vill ha dig här nu, behöver dig här nu.  


Ovido - Quiz & Flashcards