leinaa

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

fucking awesome. - we like to sleep all day, and party all night -

Av Lina Åkesson - 29 april 2011 11:16

i'm back & snart drar jag till tilda.

gick & la mig vid typ fem & låg till typ åtta.

sen har jag bara legat & typ.. ja eh, typ taggat valborg 

så yes. ska bara sminka mig & platta håret så cyklar jag till dig nu tiiiilda.

hihihihihiihihihihihii hejdå 

party all night (and sleep all day) - sean kingston

 
 
adelina

adelina

30 april 2011 00:19

sv; ja men konstigt. när någon sitter som ett spöke på sängkanten? ._-

http://www.aaadelina.blogg.se

Lina Åkesson

30 april 2011 01:51

HAHAHAHHA (a)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Åkesson - 21 augusti 2011 12:50

vitabokstäver, mhm 

'

Av Lina Åkesson - 5 juli 2011 00:09

e

Av Lina Åkesson - 21 juni 2011 22:00

ögon - bruna som få. sättet de glimmar, vad tänker du på? leendet - så bländade vitt, åh vad jag önskar jag kunde kalla det mitt.  ...

Av Lina Åkesson - 11 juni 2011 00:31

dagen har varit som en ändlös karusell, en berg&dalbana.  upp&ner har allt gått, fram & tillbaka i oändlig fart.  - det allra sämsta jag gjorde var att lämna dig.. du kom, & du stannade hos mig. fast jag inte visade minsta lilla intresset, du f...

Av Lina Åkesson - 2 maj 2011 21:28

håller på att prova devote lite just nu, så min nya blogg hittar ni här. får se vilken jag kommer använda sen, men kör devote ett tag. så hejdå bloggen, haha.   oh, i just looooove them ...

Ovido - Quiz & Flashcards