leinaa

Alla inlägg under februari 2011

Av Lina Åkesson - 28 februari 2011 21:20

fffuuuuuccckkkkkk.
fan jag och Tilda är inte normala..

inte jag och Linn heller,

eller någon av alla mina andra kompisar..

och dom som inte är onormala av dom är onormala.


ahmen nu ska jag ta och stänga av datan och fixa mig för sängen.

cepe med att gå upp tidigt nu med skolan och skit.

men första dan var ändå rätt okej, iaf matten, hahahha.  
ni får ha det så brauuuuu typ.

lite bilder, bara för att jag är glad idag  

 

 
  

mobba inte min feta mage.

dampbilder.

TJASÄR

Av Lina Åkesson - 27 februari 2011 01:29

meeeen gud va coolt. 

heh kollat på The Warriors Way med mamma och pappa nyss.

shit, den var typ fyra timmar lång?  
men jaja fattade inte så mycke, dom typ bara slogs med knivar, sköt varann och kastade knivar på varann.

men jaja, den var väl okej, babyn var gullig  
jag vill, ska sova snart, men jag orkar inte.

ska va med Jossan imorn men kommer vara död till minst tolv. 
great, isn't it?
no? alright..
bara jag som inte har ett liv?  
får inte sova än, väntar på att Becca ska göra klart videon så jag får se den.
hon sitter och gör en video till mig, aw gullig hon är! 

bara för att jag älskar min Josefine mest!
kolla, eller skit i det, mig kvittar det.
ni slipper iaf min fina djurvideo.

kyssN. 

Av Lina Åkesson - 26 februari 2011 20:52

fuckfuckfuckfuck.

bråk, uppsplittring, rykten, skitsnack osv..


gråter floder, mår piss.
förlorar mina bästa, slipping through my fingers.

vet inte vad jag gjort för att förtjäna detta.

alla runt omkring mig bråkar, jag tappar kontakten med alla, alla sviker, alla glömmer, har inget kvar snart.

är jag verkligen en sån hemsk person så jag måste få ett sånthär sjukt straff?
jag dör..

utstängd, hejdå världen, du var underbar att bo på, så länge man var välkommen. 


Av Lina Åkesson - 25 februari 2011 21:54

jag vet inte, kanske blir kisa imorn med finaste Josefine
kommer bli fett nice, saknar henne  
menja, nu ska jag sova, öhöhöh.
eller spela dryga mobilspel xd
kyssN.

RUTGER, MIN TROGNE UNICÅRN.
FETT SMEX, KYSS PÅ HAN.
GRRRRRRR. <3

Av Lina Åkesson - 25 februari 2011 20:41

haha stackars superhjälte, han fick sitt huve avslitet.

lilla dockan, jag är din härskare.

min pappa slet av ditt hu-hu-veeee, oh nu ska jag tjuta för de.
a, det handlar om den ensamma lilla dockan som stack ut genom bilfönstret oh som fick sitt huve avslitet av sin härskares pappa, snelhest, rida?
only because i'm the beeeest (a)
nu ska jag ta och chilla lite, kolla film och äta chips, lana nalle puh.

eller pippilångstrump ;o
KYSSn.
 

jag tycker lady gaga ska va en superhjälte, och komma ut som leksak.

med sneeeee hår.

hejdO 

Av Lina Åkesson - 25 februari 2011 03:47


jag älskar dig becca, glöm fan inte det!
jag finns inte utan dig, lina kan inte leva utan sin becca..
dör du, dör jag.
snart spyr jag, känner att det blev för mycke, visste inte att du mådde så dåligt.
vill hjälpa men vet inte hur..
du vet att jag finns här för dig dygnet runt, jag kommer aldrig lämna dig.
ska aldrig lämna mig, om du inte ber mig om det.
ska aldrig sluta bry mig, förrän du vill de
 det *
du är en av dom få anledningarna till varför jag står kvar här på jorden, om det inte vore för dig skulle jag inte finnas längre.
du betyder så sjukt mycke för mig gumman,
förlorar jag dig förlorar jag ALLT.
älskar dig bvän, då nu och föralltid!

jag älskar dig Becca, glöm fan inte det!

jag finns inte utan dig, Lina kan inte leva utan sin Becca..

dör du, dör jag.

snart spyr jag, känner att det blev för mycke, visste inte att du mådde så dåligt.

vill hjälpa men vet inte hur..du vet att jag finns här för dig dygnet runt, jag kommer aldrig lämna dig.

ska aldrig lämna mig, om du inte ber mig om det.

ska aldrig sluta bry mig, förrän du vill det

du är en av dom få anledningarna till varför jag står kvar här på jorden, om det inte vore för dig skulle jag inte finnas längre.

du betyder så sjukt mycke för mig gumman,

förlorar jag dig förlorar jag ALLT.

älskar dig bvän, då nu och föralltid!

  

bilden blev cepeliten, men brykaka, älskar min Becca ändå
klicka på bilden för att komma till hennes blogg!



Av Lina Åkesson - 25 februari 2011 01:28

någon som vill ha en header?
vill göra header men pallar inte göra ny till min blogg,

har inga nya bilder oh denna får duga sålänge iaf.

om ni vill ha en så skicka bild på msn oh skriv önskemål om den om ni har det.
ni suger på att kommentera, så om du inte har min msn kan du ju alltid slänga in en kommentar vettja.

kyssN
kärlek på bilden, Becca oh jag har sämst humor.

vår älskade startsida äger alla! 

Av Lina Åkesson - 24 februari 2011 14:15

ahvafan.

men who cares, jag oh Becca kommer ha det bäst!
om Jesper är sådär supershysst och skjutsar mig till henne (a)
men det brukar han va, sååååå. 
nu ska jag ta och va social på msn igen, som alltid,

ehhehhehe -.-

gammalbild
men omg, kolla mina ögon, vill ha den färgen! 
ja, bilden är redigerad, men lät faktiskt ögonen vara.
buhuh, hatar mina ögon..
aja, kyssN.

Ovido - Quiz & Flashcards