leinaa

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina Åkesson - 9 mars 2011 16:54

men vafan.

min hals tar dö på mig, imorse var jag helt och hållet pigg och nu värker min hals satan och jag dör snart, + att jag är sjukt trött.

buhu, det är fan kallt här..

nu har jag snart gjort tre inlägg idag, för jag ska göra den där jävla dag 123 grejen oxå, för jag suger på att göra dom.

blä, jag är inte direkt posetiv just nu, så bli inte chink om jag inte är så hyper som jag brukar, osocial osv.

yoghurt gör inte saken bättre kom jag på, men jag var bara tvungen att reta sönder min mage med helt vanlig yoghurt med helt vanlig laktos i.

nu ska jag 6ty6tyujhgfv <- det var min panna :d
hejroooooo. 


Av Lina Åkesson - 9 mars 2011 16:33

på SO:n;

Kim skriver om på tavlan om åldrar.

myndig 18, straffmyndig 15 osv.

sen; < 15 och förklarar att < är mindreän.

Lollo: "men om < betyder mindre än, så måste ju "<3" betyda mindre än tre? "
hihi mami är blondin. <3
och bara för det ska jag göra <3 mycke, hihi.
 

Av Lina Åkesson - 8 mars 2011 20:26

män är födda mellan kvinnans ben och spenderar resten av sitt liv på att försöka komma in där igen, ska vi kalla de hemlängtan? 

Av Lina Åkesson - 8 mars 2011 19:24

Josefine Nilsson.     (gammalbild)

babe, vi har kännt varann sen vi var typ assmå.

har alltid umgåtts som jag minns, våra familjer har alltid umgåtts.

i ettan-tvåan började vi umgås förutom med familjerna.

glömmer inget med dig, alltså gumman, minnena med dig är oslagbara.

du är väldigt speciell, för mig.

du är som en familjemedlem, du känns mer som en syster än som en vän som man faktiskt bara lärt känna, även att vi kännt varann i år och dar.

kommer alltid finnas här för dig.

älskar dig bästa vän! 

 

Louise Öhrn.

älskling, du är mitt allt.

utan dig skulle jag inte finnas här idag.

vi har kännt varann i snart ett år, ville bara dö när klasserna splittrades, ville bara dö när jag fick börja i ny klass.

protesterade totalt, försökte till och med byta skola.

men sen träffade jag dig och allt blev helt underbart.

vi är inte normala, vi är helt cepe, min fågel!

älskar dig mami/hora/strippaN/äckel/syster/fågel/bästavän! 

Rebecka Hilmersson.

älskling, du är det finaste som hänt mig.

du är helt jävla underbar Becca.

vi har inte känt varandra så länge, men jag ångrar verkligen inte att jag lärde känna dig. 

ångrar inte en sekund med dig, glömmer inte något heller.

varenda sekund med dig är det värdefullaste, för dom har jag spenderat med just dig. 

kommer aldrig låta dig gå, kommer aldrig låta dig ge upp.

kommer fortsätta kämpa för att få allt bra igen.

vi föralltid, 

älskar dig bästavän!

Tilda Nilsson.

finaste, jag finner inga ord.

har inte känt varandra  hilma länge, men det känns som vi känt varandra i en evighet.

har sjukt mycke minnen med dig, och jag ångrar inget av dom.

varje minut jag spenderar med dig är underbar.

du är sjuk, cepe, random och otroligt knas.

men oxå söt, rolig, fantastisk, galen och bäst.

du är otrolig!

älskar dig bästavän!

Sanna Nilsson.

gumman, du är helt jävla fucking unik.

vi kanske inte är bästa vänner längre, men du ska veta att du betyder sjukt mycket för mig. 

vi har glidit ifrån varandra en del.

inte så att vi inte vill umgås eller så utan det har bara inte blivit av.

senaste gången var i somras, jag menar shit.

kommer ihåg tiden vi var som tajtast, inget kunde komma mellan oss.

det var vi mot världen, vi gjorde allt tillsammans.

till och med fåniga ramsor.

men iaf, jag älskade våra ceperamsor.

saknar dig bästavän!

Josefine Gräntz.

honey, du fattar bara inte hur mycket du betyder för mig.

sjukt mycke är det iaf.

vi kanske inte har känt varann i en evighet, inte så lång tid alls faktiskt, men det skiter jag i, för du är så grymt underbar.

och din humor, åh älskar den!

vi är bäst tillsammans, unstoppable.

- men det är ju tre-fyra år emellan er? so what säger jag bara!

jag bryr mig inte, för mig spelar åldern ingen roll.

iaf inte i det här fallet.

kolla till exempel på Justin Bieber och Jaden Smith.

dom är bästavänner och det är tre-fyra år emellan dom.

ingen klagar på det.

minnena med dig är många och fler ska det bli.

säger bara en sak; 

jag älskar dig mest bästavän!


vem säger att man bara kan ha en bästa vän?

hah, inte jag.

tycker bara det är dumt att folk säger så, man ska få ha så många bästa vänner man vill, det ska väl dom skita i.

men ja, det är dom.



Av Lina Åkesson - 7 mars 2011 21:12

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - fuck.., båda? (a)
2. vara seriös eller oseriös? - för det mesta oseriös, men beror på?
3. dricka grön eller röd mjölk? - lika vidrigt bådeoch, men grön
4. brinna upp eller drunkna? - vet i fan.
5. umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner, fast familjen går väl först.

SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - hah, vet inte

2. har du skolkat? ja
3. varmt eller kallt? - varmt
4. soligt eller regn? - soligt 
5. fanta eller cola? - båda, men cola tror jag.
6. är du nyttig av dig? - pfft, nästa fråga?!

OM MIG
1. vad heter du? - Lina
2. syskon? - en bror, en halvsyster
3. vart bor du? ohamn - stångehamn 
4. oftast glad/ledsen? - glad
5. humör just nu? - random, damp, misstolk

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. pussat någon? - yes
2. sjungit? - aja
3. blivit kramad? - everyday
4. känt dig fånig? - existerar inte!
5. saknat någon? - yes
6. dansat galet? - ohyes
7. klippt håret? - nope
8. gråtit? - nej 
9. pluggat? - ja, nästan iaf. 

GREJER
1. har du blivit jagad av polisen någon gång? - hahahaha ja!
2. Har du en hund? - th, nej.
3. sover du helst ensam eller med någon? - mäg nogon.
4. tror du på spöken? - mae.
5. är du mörkrädd? - yes
6. är du morgon pigg? - beror på var jag är, haha.

KÄRLEK
1. är du ihop med någon? - kossan sture, eller?
2. älskar du någon? - super snigeln under stenen, sexy :$
3. när hade du sex senast? - mao, kan det vart idag?
4. vill du vara singel? - gutt
5. vill du vara ihop med någon? - kanske
6. har du haft offentligt sex? - grr.


  

eller?

Av Lina Åkesson - 7 mars 2011 18:29

mao. gör typ som jag gör varje dag.

går upp och fixar mig för taxin som kommer typ kvart-tjugo i åtta.

sen skolan och sen hem, om jag inte ska till någon.

så mja, inte mycke mer att säga om det.

nu är det måndag igen, skitkul.

maoe, både ja och nej.

underbart att se min hormamma (Louise)

har saknat henne såååååååååååååhääääääääääääär mycke, - och lite till.

gihi, vi är coolast i stan, speciellt fåglarna.

nu ska jag ta och typ försöka uppdatera mig lite, på mina fina, ja, vafan det nu är.

huhuhuhuhuhuhuhuhu.

av Steffe.

älskardigbästavän! <3  

Av Lina Åkesson - 6 mars 2011 13:12

har inga planer för dagen än så länge.

får se hur det blir.

just nu sitter jag och käkar världens godaste Thaimat.

men ja, antagligen blir det film och chill hela dan.

kanske va med någon, får se.

tjalol

Av Lina Åkesson - 6 mars 2011 13:06

macka och oboy.

Ovido - Quiz & Flashcards