leinaa

Alla inlägg under mars 2011

Av Lina Åkesson - 14 mars 2011 21:00

helgen & dagen med Jossan har varit awesome. 

och skolan med Louise var helt klart bäst,

hon är fett bäst på skateboard?

kollavafan 


gick inte att rotera, så vrid era huven om ni tvunget måste se den åt rätt håll.

Av Lina Åkesson - 13 mars 2011 00:22

jpoijgdiv / Jossan.

har haft en awesome dag, nu drar mamma, pappa och Simon sig hemåt och jag själv stannar kvar, igen.

blev aldrig vinterrocken, vi pallade inte, höhö.

men imorn blir det väl att va med Jossans kille, hehe

eller moppe eller något.

hejdo.

Av Lina Åkesson - 12 mars 2011 19:44

ska snart dra till vinterrocken med Josefine.

awesome, där ska vi även möta finaste Louise.

ihihihi.

nu ska vi hitta på något kul typ.

tjalol  

Av Lina Åkesson - 11 mars 2011 21:55

hihihihi, jag har damp.

nu är jag hos Jossan iaf, och har vart ett tag nu  

höhö.

vi typ fick skrattattack och började dansa till smurfarna med en gång.

sen dansade vi till en massa annat, sen satte vi oss vid varsin data,

höhö ovanligt  

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey  

men nu ska vi ta och hitta på något tror jag, eller kanske inte, men iaf.

pusscha :*

Av Lina Åkesson - 11 mars 2011 21:51

jag vet faktiskt inte.

har ingen speciell favorit så.

men om jag måste välja så typ Kalmar och Karlskrona.

och Stockholm då också, hehe.


Av Lina Åkesson - 11 mars 2011 18:37

jag hare bra iiiiiiidag, jag hare bra idag.

snart ska jag till min saknade Josefine!

awesome.

skulle egentligen vart igår men eftersom jag var sjuk så gick inte det, och nu är hon ute i stångehamn och har tråkigt, precis som mig.

men det ska det snart bli ändring på   

men ändå cepe för måste äta innan osv så lär ju inte vara där innan halv åtta.  


ohfyfan hela min axel skakar, guäch vad äckligt.

emh, fråga inte vad jag fick guäch ifrån.. -_<


brb, knarka halstabletter.



  

Av Lina Åkesson - 10 mars 2011 15:59

sjuk.

visste att jag skulle bli det  

ont i hals och huvud och mår fett illa.

pallar inte blogga mer idag, ville bara uppdatera lite snabbt.

hejdå

cepebild sen igår, men den får la duga sålänge.

Av Lina Åkesson - 9 mars 2011 17:04

hemma är det typ något slappt och skönt och annars typ tights/jeanstights och någon topp/linne. 

kör på det jag gillar att använda ist.

Ovido - Quiz & Flashcards