leinaa

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

RebeckaHilmersson!

Av Lina Åkesson - 25 februari 2011 03:47


jag älskar dig becca, glöm fan inte det!
jag finns inte utan dig, lina kan inte leva utan sin becca..
dör du, dör jag.
snart spyr jag, känner att det blev för mycke, visste inte att du mådde så dåligt.
vill hjälpa men vet inte hur..
du vet att jag finns här för dig dygnet runt, jag kommer aldrig lämna dig.
ska aldrig lämna mig, om du inte ber mig om det.
ska aldrig sluta bry mig, förrän du vill de
 det *
du är en av dom få anledningarna till varför jag står kvar här på jorden, om det inte vore för dig skulle jag inte finnas längre.
du betyder så sjukt mycke för mig gumman,
förlorar jag dig förlorar jag ALLT.
älskar dig bvän, då nu och föralltid!

jag älskar dig Becca, glöm fan inte det!

jag finns inte utan dig, Lina kan inte leva utan sin Becca..

dör du, dör jag.

snart spyr jag, känner att det blev för mycke, visste inte att du mådde så dåligt.

vill hjälpa men vet inte hur..du vet att jag finns här för dig dygnet runt, jag kommer aldrig lämna dig.

ska aldrig lämna mig, om du inte ber mig om det.

ska aldrig sluta bry mig, förrän du vill det

du är en av dom få anledningarna till varför jag står kvar här på jorden, om det inte vore för dig skulle jag inte finnas längre.

du betyder så sjukt mycke för mig gumman,

förlorar jag dig förlorar jag ALLT.

älskar dig bvän, då nu och föralltid!

  

bilden blev cepeliten, men brykaka, älskar min Becca ändå
klicka på bilden för att komma till hennes blogg!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Åkesson - 21 augusti 2011 12:50

vitabokstäver, mhm 

'

Av Lina Åkesson - 5 juli 2011 00:09

e

Av Lina Åkesson - 21 juni 2011 22:00

ögon - bruna som få. sättet de glimmar, vad tänker du på? leendet - så bländade vitt, åh vad jag önskar jag kunde kalla det mitt.  ...

Av Lina Åkesson - 11 juni 2011 00:31

dagen har varit som en ändlös karusell, en berg&dalbana.  upp&ner har allt gått, fram & tillbaka i oändlig fart.  - det allra sämsta jag gjorde var att lämna dig.. du kom, & du stannade hos mig. fast jag inte visade minsta lilla intresset, du f...

Av Lina Åkesson - 2 maj 2011 21:28

håller på att prova devote lite just nu, så min nya blogg hittar ni här. får se vilken jag kommer använda sen, men kör devote ett tag. så hejdå bloggen, haha.   oh, i just looooove them ...

Ovido - Quiz & Flashcards