leinaa

Direktlänk till inlägg 28 februari 2011

MAO.

Av Lina Åkesson - 28 februari 2011 21:20

fffuuuuuccckkkkkk.
fan jag och Tilda är inte normala..

inte jag och Linn heller,

eller någon av alla mina andra kompisar..

och dom som inte är onormala av dom är onormala.


ahmen nu ska jag ta och stänga av datan och fixa mig för sängen.

cepe med att gå upp tidigt nu med skolan och skit.

men första dan var ändå rätt okej, iaf matten, hahahha.  
ni får ha det så brauuuuu typ.

lite bilder, bara för att jag är glad idag  

 

 
  

mobba inte min feta mage.

dampbilder.

TJASÄR

 
 
Ingen bild

matilda

3 mars 2011 18:17

VADÅ FETA MAGE!!!! då måste jag vara ett berg!!!

Lina Åkesson

4 mars 2011 18:51

JA, FET MAGE? :o
haha nej, du är fan smal!

 
Ingen bild

Ajda!

4 mars 2011 18:45

Har det kommit ut en ny choklad smak? :o elr är jag lite efter? :)
Fina bilder & DU ÄR INTE TJOCK!! :O

Lina Åkesson

4 mars 2011 18:52

nja, den är ganska ny, men inte helt, så så efter är du inte ;)
tack, haha jo! :o

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Åkesson - 21 augusti 2011 12:50

vitabokstäver, mhm 

'

Av Lina Åkesson - 5 juli 2011 00:09

e

Av Lina Åkesson - 21 juni 2011 22:00

ögon - bruna som få. sättet de glimmar, vad tänker du på? leendet - så bländade vitt, åh vad jag önskar jag kunde kalla det mitt.  ...

Av Lina Åkesson - 11 juni 2011 00:31

dagen har varit som en ändlös karusell, en berg&dalbana.  upp&ner har allt gått, fram & tillbaka i oändlig fart.  - det allra sämsta jag gjorde var att lämna dig.. du kom, & du stannade hos mig. fast jag inte visade minsta lilla intresset, du f...

Av Lina Åkesson - 2 maj 2011 21:28

håller på att prova devote lite just nu, så min nya blogg hittar ni här. får se vilken jag kommer använda sen, men kör devote ett tag. så hejdå bloggen, haha.   oh, i just looooove them ...

Ovido - Quiz & Flashcards