leinaa

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

nifhaische / Jossan.

Av Lina Åkesson - 23 mars 2011 17:00

"HYOAAAA, ni får inte skrämma mig så!"¨

Jossan och jag älskar vår asiatskrämmande "OOOOJ" replik  

btw så leker Jossan spindelmannen just nu och snor tvspels dosan och börjar spela och skrika mint över halva huset med munnen full av kakgladd.

mhm, visst låter det delikat?

håller på att fixa oss, eller jag fixar mig *
drar snart hem till Jossan så fixar hon sig lite med och sen så ska vi leka med Sara en stund, fett längesen nu.

hon gjorde mig sällskap idag vid taxin, hon har iaf vart fett saknad!

jaa-aaaah! ;*

men nu ska jag ta och busblogga hos Jossan och Lollo och en massa andra.

pusscha 

lite sådär lagom söt utan smink? :$

  båda lika söta utan smink :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Åkesson - 21 augusti 2011 12:50

vitabokstäver, mhm 

'

Av Lina Åkesson - 5 juli 2011 00:09

e

Av Lina Åkesson - 21 juni 2011 22:00

ögon - bruna som få. sättet de glimmar, vad tänker du på? leendet - så bländade vitt, åh vad jag önskar jag kunde kalla det mitt.  ...

Av Lina Åkesson - 11 juni 2011 00:31

dagen har varit som en ändlös karusell, en berg&dalbana.  upp&ner har allt gått, fram & tillbaka i oändlig fart.  - det allra sämsta jag gjorde var att lämna dig.. du kom, & du stannade hos mig. fast jag inte visade minsta lilla intresset, du f...

Av Lina Åkesson - 2 maj 2011 21:28

håller på att prova devote lite just nu, så min nya blogg hittar ni här. får se vilken jag kommer använda sen, men kör devote ett tag. så hejdå bloggen, haha.   oh, i just looooove them ...

Ovido - Quiz & Flashcards