leinaa

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

something about the sunshine baby

Av Lina Åkesson - 20 mars 2011 08:53

Something About The Sunshine

den gör mig happy, typ lycklig?

höhö.

men mobba inte mig för att jag kanske lyssnar på töntlåtar?  

jag kanske gillar't, har ni tänkt på det?

men vaknade väl vid åtta eller något.

satte igång datan det första jag gjorde och tankade på min mobil.

GRATISSMSGRATISSMSGRATISSMS!

fan vad jag har saknat det. <3

tihihihihi.

Enrique Iglesias kom nyss upp på spotify och jag blev sjukt happy.

han var min favorit när jag var liten och jag insåg att han är fan bra än!

hihi.

men nu ska jag sluta skriva och ta beslut eller något? xd
hejdå

 

osminkade gullungar,

fuck i miss that time.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Åkesson - 21 augusti 2011 12:50

vitabokstäver, mhm 

'

Av Lina Åkesson - 5 juli 2011 00:09

e

Av Lina Åkesson - 21 juni 2011 22:00

ögon - bruna som få. sättet de glimmar, vad tänker du på? leendet - så bländade vitt, åh vad jag önskar jag kunde kalla det mitt.  ...

Av Lina Åkesson - 11 juni 2011 00:31

dagen har varit som en ändlös karusell, en berg&dalbana.  upp&ner har allt gått, fram & tillbaka i oändlig fart.  - det allra sämsta jag gjorde var att lämna dig.. du kom, & du stannade hos mig. fast jag inte visade minsta lilla intresset, du f...

Av Lina Åkesson - 2 maj 2011 21:28

håller på att prova devote lite just nu, så min nya blogg hittar ni här. får se vilken jag kommer använda sen, men kör devote ett tag. så hejdå bloggen, haha.   oh, i just looooove them ...

Ovido - Quiz & Flashcards